Na poti v toplejše kraje.
Ali veste zakaj Kanadske gosi letijo v obliki črke V? Ker jata tako leti dlje, kot bi poletela katerakoli posamezna gos. Gosi, ki letijo zadaj, spodbujajo tiste, ki letijo spredaj. Ko se vodilna gos utrudi, druga prevzame njeno mesto na čelu jate.
Kakšno povezavo ima ta prispodoba z vami?
Tudi vi ste del kolektiva. Kako delujete? Greste kdaj “naprej” in prevzamete odgovornost za učinek skupine? Omogočite kdaj sodelavcem, da si odpočijejo, ker veste, da vam bodo to vrnili? Spodbujate svoje sodelavce v njihovih prizadevanjih?
Naši programi vam omogočajo razviti ustrezen odnos do dela in sodelavcev ter pridobiti veščine, zaradi katerih boste oseba, ki jo bodo vsi želeli imeti v svoji bližini.
Če vas zanima vodenje, nadaljujte na strani, ki je namenjena vodjem in tistim, ki želijo postati vodje. Nadaljevanje je namenjeno tistim, ki bi radi postali bolj samostojni, prilagodljivi, samoiniciativni in proaktivni pri svojem delu in v življenju nasploh.
Jaz in moje delo Pokaži teme
Osebna učinkovitost in obvladovanje časa
Asertivno obnašanje
Samomotivacija, oziroma kako lahko motiviram sebe?
Odločitve in odločanje
Življenje s spremembami
Jaz in moj/-i nadrejeni Pokaži teme Kako še bolje sodelovati s svojim šefom Sodelovanje na sestankih Sodelovanje v timu Letni pogovor – priprava in udeležba
Jaz in zunanje stranke Pokaži teme
Veščine dela s kupci in s strankami
Veščine sporazumevanja s kupci in s strankami
Vodenje prodajnega pogovora
Pogajanja s kupci in poslovnimi partnerji
Jaz in notranje stranke Pokaži teme
Medosebni odnosi na delovnem mestu
Obvladovanje medgeneracijskih razlik
Čuječnost in čustvena inteligenca
Obvladovanje konfliktnih situacij
Jaz predstavljam in učim Pokaži teme
Nastop v javnosti in učinkovita predstavitev
Ne morite s “powerpointom” – ko pa lahko z njim navdušite
Uporaba videa pri prezentiranju in pri izobraževanju
Učinkovito izvajanje usposabljanj in spopolnjevanj
Kako biti (še) boljši učitelj, profesor ali asistent
Moderiranje in facilitiranje procesov
Usposabljanje pripadnikov Generacij Y in Z
Učinkovito mentorstvo
Možnosti:
individualna pomoč (coaching, svetovanje, inštrukcije) – glejte spodaj;
e-učenje;
nakup e-priročnikov;
priporočite nas svojemu vodji oziroma oddelku za kadre ali izobraževanje, če ga imate :).
Individualna pomoč:
Pomagamo vam lahko pri:
lažjem, hitrejšem in boljšem opravljanju lastnega dela ;
lažjem, hitrejšem in boljšem sodelovanju z ljudmi ,
lažjem, hitrejšem in boljšem učenju drugih .
Za katerokoli od spodaj navedenih področij, se lahko dogovorimo za individualno pomoč v obliki coachinga , svetovanja ali inštrukcij . Število srečanj je odvisno od vaše ocene koristnosti pomoči. Srečanja so lahko pri nas, pri vas ali virtualno (Zoom, Skype, MS Teams, FaceTime, Cisco Webex).
V nadaljevanju si lahko ogledate še vsebine posameznih tem. Uspešno raziskovanje!
Delo
1. Vi in vaše delo (opravljanje lastnega dela):
Osebna učinkovitost in obvladovanje časa
Drugi
2. Vi in drugi:
2.1. Vi in vaš(i) nadrejeni:
Kako še bolje sodelovati s svojim šefom
2.2. Vi in vaše stranke, kupci ali dobavitelji:
Veščine dela s kupci in s strankami Pokaži več ...
Kako dosežemo, da stranka občuti korektnost odnosa.
Kaj lahko storimo, da lažje prenašamo pritiske.
Kako obvladamo razburjenje in ostala čustva, ki lahko vplivajo na korektnost odnosa.
Pomen odnosa, ki ga imam do sebe in do drugih za delo s strankami.
Navada učinkovitih ljudi: najprej se trudi razumeti, nato pa poskrbi, da boš razumljen(a).
Razlike v komunikaciji v živo (iz oči v oči) in po telefonu.
Kaj pritegne pozornost sogovornika in vzbuja zaupanje.
Kaj prepriča ali kako vplivati na odločitev stranke.
Kako se odzivati na neprijetna vprašanja stranke.
Ravnanje s težavnimi strankami, kot so: jezna, neotesana, nezaupljiva ipd.
Študije primerov, igra vlog in simulacije.
Veščine sporazumevanja s kupci in s strankami Pokaži več ...
Reševanje pritožb in reklamacij
kaj lahko storimo za boljše poslušanje?
kako stranki pokažemo, da se zavedamo njenega problema?
kako rešujeva probleme drug z drugim in drug ob drugem?
zakaj so povratne informacije pomembne in kako jih dobimo?
kako spremenimo strankino zmotno menje ali stališče?
kako lahko stranko prepričamo, da sprejme neprijetno odločitev
Kako ravnati, ko stranka vztraja pri svojem
Študije primerov, igra vlog in simulacije.
Vodenje prodajnega pogovora Pokaži več ...
Že rodimo se kot prodajalci – dobre prodajalce pa se naredimo.
Strah – največja ovira uspeha v prodaji.
Kako obvladati strah pred zavrnitvijo in strah pred neuspehom?
Stik in ustvarjanje pozitivnega, varnega ozračja
Zbiranje informacij o stranki
Predstavitev prednosti in koristi izdelka ali storitve
Predstavitev možnosti nabave ali sodelovanja
Spodbijanje dvomov in ugovorov
Ponudba za nakup
Pogajanja s kupci in poslovnimi partnerji Pokaži več ...
Različne vrste pogajanj: tradicionalni način pogajanj, pogajanja na osnovi koristi, situacijska pogajanja, dobiš-dobim pogajanja
Štiri pogajalske zapovedi: meri visoko;, ugotovi sopogajalčeva izhodišča, preden predstaviš svoja; vseskozi misli na celoten posel; nenehno išči spremenljivke.
Praktični nasveti za delovanje, ki jih lahko uporabite takoj po tečaju.
Igre vlog in simulacije
2.3. Vi in vaši sodelavci:
Medosebni odnosi na delovnem mestu Pokaži več ...
Večna tema – medosebna komunikacija in težave v praksi
Čeprav ločimo zunanje in notranje stranke, so načela dela z ljudmi enaka
Delo z ljudmi je srečanje dveh “svetov” – kako lahko rećujemo problem, do katerega ponavadi pride?
Pogoji učinkovitega dela z ljudmi
Kako dobro se poznam?
Kaj delam za svojo samozavest?
Kakšna orodja uporabljam za spoznavanje drugih?
Kaj lahko storim za učinkovitejše sodelovanje?
Spoznavanje lastne vloge v kolektivu in s tem povezane omejitve,
Prepoznavanje pozitivnih lastnosti drugih ljudi
Izogibanje predsodkom in stereotipom,
Preprečevanje nestrpnosti do majhnih drugačnosti,
Kako v drugemu vzbuditi občutek zaupanja in zanesljivosti?
Kako reagirati na težavno vedenje sodelavca?
Izdelava osebnega akcijskega načrta za spremembo.
Obvladovanje konfliktnih situacij Pokaži več ...
Uvodna razmišljanja o lastnih izkušnjah o konfliktih
Oblikovanje skupine
Sooblikovanje ciljev usposabljanja
Zakaj pride do konfliktov?
Razlike med frustracijo on konfliktom
Običajne strategije razreševanja napetosti
Čustvene reakcije v konfliktnih situacijah
Popustljivost – asertivnost – napadalnost
7 korakov za reševanje konfliktnih situacij
Ocena emocionalne inteligence pri delu z ljudmi
Možnosti povečanja EQ
Tehnike samoobvladovanja
Aktivno poslušanje sogovornika (sogovornikov)
Dokazovanje razumevanja
Kratka, jasna in asertivna predstavitev svojega mnenja
Spodbujanja iskanja rešitve, ki bo sprejemljiva za oba
Izdelava osebnega akcijskega načrta udeležencev.
Tretji
3. Prezentirate? Učite ali usposabljate? Ste mentor?
Nastop v javnosti in učinkovita predstavitev Pokaži več ...
Vsebinska priprava nastopa.
Metodična priprava nastopa.
Kratek tečaj govorništva.
Uskladitev besedne in nebesedne komunikacije.
Spodbujanje dvosmerne komunikacije med nastopom.
Priprava in raba vizualnih pripomočkov.
Možne težavne situacije med nastopom in kako ravnati, ko do njih pride.
Ne morite s “powerpointom” – ko pa lahko z njim navdušite Pokaži več ...
Kaj naredim preden sploh prižgem računalnik?
Kaj nameravam sporočiti?
Udarna ali ključna sporočila predstavitve.
Posebnosti računalniške predstavitve, ki jo nameravamo predvajati med spletnim seminarjem (webinarjem).
Posebnosti računalniške predstavitve, ki jo nameravamo uporabiti med spletno delavnico (webworkom).
Izdelava ogrodja (strukture) računalniške predstavitve.
Oblikovanje posameznih prosojnic
Ena slika nadomesti tisoč besed: prosojnica naj bo vizualen pripomoček.
Koliko naj bo besedila in kako naj bo predstavljeno?
Načela učinkovitih prosojnic: postopnost in usmerjenost, nazornost in slikovitost, enostavnost.
Dodana vrednost prosojnic.
Povezovanje prosojnic v računalniško predstavitev.
Kako naj zaključim računalniško predstavitev?
Učinkovito predvajanje računalniške predstavitve z najpogostejšimi spletnimi orodji, kot so: Zoom, MS Teams in Cisco Webex.
Praktično delo: oblikovanje prosojnic in njihova predstavitev ostalim udeležencem v skupini.
Izdelava osebnega akcijskega načrta.
Uporaba videa pri prezentiranju in pri izobraževanju Pokaži več ...
Možni viri videoposnetkov (videoprogrami, odlomki filmov in TV oddaj, lastni posnetki)
Videoprogram:
izbira primernega videoprograma
značilnosti neprimerne rabe videoprograma
značilnosti učinkovite rabe videoprograma
Odlomki filmov in TV oddaj
kaj je pomembno vedeti o avtorskih pravicah
izbira primernih odlomkov
priprava odlomkov za uporabo v powerpointu
učinkovita raba odlomkov
Snemanje lastnih posnetkov
opredelitev namena in ciljev posnetka
izdelava scenarija
tehnična izvedba snemanja
Nasveti za ureditev prostora v katerem bo potekal dogodek (predstavitev, izobraževanje).
Izdelava osebnega akcijskega načrta.
Učinkovito izvajanje usposabljanj in spopolnjevanj Pokaži več ...
Oblikovanje učnih ciljev
Izdelava scenarija (učnega načrta)
Veščine podajanja snovi po spletu
Tehnike za ohranjanje zbranosti in osredotočenosti
Oblikovanje vizualnih pripomočkov (PPT, videoposnetki, 3D pripomočki ipd.)
Spletni učni pripomočki (Jumboard, Mural, Miro, Kahoot, Socrative, Edpuzzle ipd.)
Oblikovanje spletnih anket z Zoomom, Microsoft Forms in Mentimetrom)
Uporaba učnih sredstev in pripomočkov
Interaktivnost med podajanjem snovi
Priprava navodil za dejavnosti udeležencev
Načrtovanje in organiziranje dela v sobah za ločene sestanke (Breakout Rooms)
Spremljanje dejavnosti udeležencev in nudenje pomoči pri delu
Veščine spletnega moderiranja poročanja, pogovora in razprave
Dajanje in sprejemanje povratnih informacij
Obvladovanje težavnih situacij
Tehnike testiranja in vrednotenja znanja in spretnosti
Izdelava osebnega akcijskega načrta
V program lahko vključimo tudi simulacije izsekov usposabljanja in oblikovanje povratnih informacij nastopajočim.
Kako biti (še) boljši učitelj, profesor ali asistent Pokaži več ...
Načrtovanje in priprava predavanj/vaj
Veščine podajanja snovi (kako pritegniti pozornost in ohranjati zanimanje)
Motivacija in motiviranje za sodelovanje in za samostojno delo doma
Oblikovanje vizualnih pripomočkov (PPT, delovni listi, plakati ipd.)
Uporaba učnih sredstev in pripomočkov
Veščine moderiranja razprave
Težavno vedenje udeležencev (učencev, dijakov, študentov) in možni odzivi.
Moderiranje in facilitiranje procesov Pokaži več ...
moderiranje in facilitiranje
prepoznavanje timskih vlog pri sebi in pri drugih;
izbiranje in povezovanje posameznikov v uravnotežen tim sodelavcev;
prepoznavanje razvojnih stopenj skupine;
soustvarjanje varnega ozračja;
spodbujanje timskega duha in sodelovanja;
vodenje tima v procesu odločanja;
tehnike timskega reševanja problemov (TST, H metoda, Ribja kost, TDS);
simulacija timskega dela pri reševanju resnične težave.
Usposabljanje pripadnikov Generacij Y in Z Pokaži več ...
obnašanje pripadnikov različnih generacij v procesu usposabljanja
opredelitev morebitnih konfliktnoh situacij z različnimi generacijami
analizira prevladujočega sloga usposabljanja
možnosti s katerimi dosežemo, da imajo udeleženci usposabljanja občutek, da odločajo o poteku usposabljanja
načini s katerimi izkoristimo podjetnost in samoiniciativnost udeležencev za dosego učnih ciljev
3×3 veščine motiviranja med izvajanjem usposabljanja.
Učinkovito mentorstvo Pokaži več ...
Proces mentorstva (od dogovora do ocene)
Stopnje razvoja posameznika v procesu usposabljanja (začetna zavzetost, razočaranje, nihanje, samostojnost)
Načini pomoči posamezniku glede na trenutno stopnjo razvoja (4P slogi mentorstva: povej, pouči, podpri, prepusti)
Motiviranje: vlivanje samozaupanja in vlivanje zaupanja v vrednost dela, ki ga opravlja
Poučevanje “na štiri oči” (Coaching):
načrtovanje procesa (priprava)
predstavitev celote (da bo razumel svojo vlogo v delovnem procesu)
postopno podajanje informacij
nenehno preverjanje razumevanja in izvabljanje povratnih informacij
naloge mentorja med vajo
spremljanje napredovanja.
Simulacije in videoanaliza (pri 24-urnem programu).
Želite več informacij?
Za takojšnji klic pritisnite: 041-621-689