Na poti v toplejše kraje.
Ali veste zakaj Kanadske gosi letijo v obliki črke V? Ker jata tako leti dlje, kot bi poletela katerakoli posamezna gos. Gosi, ki letijo zadaj, spodbujajo tiste, ki letijo spredaj. Ko se vodilna gos utrudi, druga prevzame njeno mesto na čelu jate.
Kakšno povezavo ima ta prispodoba z vami?
Tudi vi ste del kolektiva. Kako delujete? Greste kdaj “naprej” in prevzamete odgovornost za učinek skupine? Omogočite kdaj sodelavcem, da si odpočijejo, ker veste, da vam bodo to vrnili? Spodbujate svoje sodelavce v njihovih prizadevanjih?
Naši programi vam omogočajo razviti ustrezen odnos do dela in sodelavcev ter pridobiti veščine, zaradi katerih boste oseba, ki jo bodo vsi želeli imeti v svoji bližini.
Če vas zanima vodenje, nadaljujte na strani, ki je namenjena vodjem in tistim, ki želijo postati vodje. Nadaljevanje je namenjeno tistim, ki bi radi postali bolj samostojni, prilagodljivi, samoiniciativni in proaktivni pri svojem delu in v življenju nasploh.
Jaz in moje delo Pokaži teme
Osebna učinkovitost in obvladovanje časa
Asertivno obnašanje
Samomotivacija, oziroma kako lahko motiviram sebe?
Odločitve in odločanje
Življenje s spremembami
Jaz in moj(i) nadrejeni Pokaži teme
Kako še bolje sodelovati s svojim šefom
Sodelovanje na sestankih
Sodelovanje v timu
Letni pogovor – priprava in udeležba
Jaz in zunanje stranke Pokaži teme
Veščine dela s kupci in s strankami
Veščine sporazumevanja s kupci in s strankami
Vodenje prodajnega pogovora
Pogajanja s kupci in poslovnimi partnerji
Jaz in notranje stranke Pokaži teme
Medosebni odnosi na delovnem mestu
Obvladovanje medgeneracijskih razlik
Čuječnost in čustvena inteligenca
Obvladovanje konfliktnih situacij
Jaz predstavljam in učim Pokaži teme
Nastop v javnosti in učinkovita predstavitev
Ne morite s “powerpointom” – ko pa lahko z njim navdušite
Uporaba videa pri prezentiranju in pri izobraževanju
Učinkovito izvajanje usposabljanj in spopolnjevanj
Kako biti (še) boljši učitelj, profesor ali asistent
Moderiranje in facilitiranje procesov
Usposabljanje pripadnikov Generacij Y in Z
Učinkovito mentorstvo
Možnosti:
individualna pomoč (coaching, svetovanje, inštrukcije) – glejte spodaj; e-učenje; nakup e-priročnikov; preverite tudi razpisane seminarje – morda najdete kaj zase; priporočite nas svojemu vodji oziroma oddelku za kadre ali izobraževanje, če ga imate :).
Individualna pomoč:
Pomagamo vam lahko pri:
lažjem, hitrejšem in boljšem opravljanju lastnega dela ; lažjem, hitrejšem in boljšem sodelovanju z ljudmi , lažjem, hitrejšem in boljšem učenju drugih .
Za katerokoli od spodaj navedenih področij, se lahko dogovorimo za individualno pomoč v obliki coachinga , svetovanja ali inštrukcij . Število srečanj je odvisno od vaše ocene koristnosti pomoči. Srečanja so lahko pri nas, pri vas ali virtualno (Zoom, Skype, MS Teams, FaceTime, Cisco Webex).
V nadaljevanju si lahko ogledate še vsebine posameznih tem. Uspešno raziskovanje!
Delo
1. Vi in vaše delo (opravljanje lastnega dela):
Osebna učinkovitost in obvladovanje časa Pokaži več ...
Ljudje se ločimo na redoljubne in na spontane. Prednosti in slabosti enih in drugih. Na katero stran se bolj nagibam? Kaj mi lahko pomaga k boljši organiziranosti?
Razlika med storilnostjo in učinkovitostjo
3 navade, ki pomagajo k večji učinkovitosti.
Učinkoviti ljudje ne čakajo, ampak prevzemajo odgovornost za svoje življenje in delujejo.
Moč izjave o lastnem poslanstvu in poslanstvu delovnega mesta.
Vsi imamo v sebi “kompas”, vprašajmo se ali ga uporabljamo.
Opredeljevanje ključnih področij odgovornosti v poklicnem in v zasebnem življenju.
Določanje motivirajočih ciljev in oblikovanje akcijskih načrtov dejavnosti za doseganje ciljev.
Določanje prednostnih nalog.
Samodosciplina in ohranjanje vrednosti prednostnih nalog
Določanje vrednosti časa
Orodja za načrtovanje lastnega časa
Uporaba “krivulje učinkovitosti” pri izrabi časa
12 najpogostejših “tatov časa”
Preventiva in kurativa v boju s “tatovi časa”
Asertivno obnašanje Pokaži več ...
Asertivnost – umetnost lovljenja ravnotežja med popustljivostjo in napadalnostjo
Asertivnost – kako se postaviti zase, ne da bi prizadeli druge:
kako ravnati v primeru jeze in sovražnosti
kako prijazno reči “NE” s pozitivnimi besedami
kako ravnati z zaskrbljenimi ljudmi
kako pritegniti pozornost zelo zaposlene osebe
kako odvrniti nekoga od česa
kako se pritožiti
kako pograjati
kako pridobiti k sodelovanju nenaklonjeno osebo
kako pridobiti pozornost na sestanku
kako ravnati, ko se ne strinjate z nadrejenim.
Študije primerov, igra vlog in simulacije.
Kako lahko motiviram sebe? Pokaži več ...
Morda se želite motivirati za kakšno spremembo, odločilen korak, morda želite prenehati z odlašanjem.
Spoznaj se: kdo sem, kaj želim?
Preoblikovanje želja v osebne SMART cilje
Upoštevanje MB tipologije osebnosti pri oblikovanju akcijskih načrtov za uresničevanje ciljev
Tehnike krepitve volje in samodiscipline
9 korakov do spremembe
Odločitve in odločanje Pokaži več ...
Ljudje se razlikujemo tudi pri odločanju: mislec se odloča z razumom, čutilec s čustvi. Prednosti ter slabosti enih in drugih.
Individualno odločanje:
zberi dejstva
posvetuj se z vpletenimi
zapiši možnosti
pretehtaj vse posledice posamezne odločitve
pred odločitvijo vključi tudi svoje srce.
Uresničevanje odločitev:
naredi akcijski načrt
skomuniciraj odločitev
nadziraj.
Timsko odločanje
Vaje individualnega in timskega odločanja.
Kako lahko živim spremembe? Pokaži več ...
Odnos do sprememb
Odziv na spremembo je naša izbira.
Analiza možnih vzrokov odpora do sprememb.
Možne posledice sprememb na posameznika.
Razvijanje pozitivnega pogleda na spremembe, ki olajša življenje in delo.
Možnosti za odpravljanje odpora do sprememb.
Rešitve, ki preverjeno delujejo v teh spreminjajočih se časih.
5 korakov samomotiviranja za spremembo.
Osebni akcijski načrt
Drugi
2. Vi in drugi:
2.1. Vi in vaš(i) nadrejeni:
Kako še bolje sodelovati s svojim šefom Pokaži več ...
Ne glede na vaš položaj (razen, če boste stoodstotni lastnik) boste vedno imeli vodjo. Ključ za vajine (še) boljše medosebne odnose je spoznanje, da je vodenje dvosmerna cesta.
Spoznajte svojega vodjo (kaj ga žene, kaj so njegovi cilji, njegove sončne in senčne plati)
Kako si lahko pridobite zaupanje svojega vodje?
Obnašanje ob težavnem vedenju, kot so:
jeza
kritiziranje
neodločnost
zavračanje.
Sodelovanje na sestankih Pokaži več ...
Kaj naj storim, če ne vem, kaj je namen sestanka in kaj je moja vloga
Razlike v pripravi na različne vrste sestankov (informativni, delovni in ustvarjalni).
Kakšni naj bodo moji prispevki
Kaj naj storim, če sklicatelj ne opravlja svoje vloge
Težavno vedenje udeležencev sestanka in možni načini odzivanja.
Sodelovanje v timu Pokaži več ...
Timske vloge
Razvojne stopnje skupine
Kako lahko pomagam vodji tima, da bo skupina postala tim in delovala kot tim
Soustvarjanje varnega ozračja;
Spodbujanje timskega duha in sodelovanja;
Kaj je dobro vedeti o tehnikah timskega reševanja problemov (TST, H metoda, Ribja kost, TDS).
Obnašanje na letnem pogovoru Pokaži več ...
Kaj je namen letnega pogovora;
koristi, ki jih letni pogovor prinaša meni in mojemu vodji;
priprava na letni pogovor
kako usmerjam potek letnega pogovora
simulacije delov letnega pogovora.
2.2. Vi in vaše stranke, kupci ali dobavitelji:
Veščine dela s kupci in s strankami Pokaži več ...
Kako dosežemo, da stranka občuti korektnost odnosa.
Kaj lahko storimo, da lažje prenašamo pritiske.
Kako obvladamo razburjenje in ostala čustva, ki lahko vplivajo na korektnost odnosa.
Pomen odnosa, ki ga imam do sebe in do drugih za delo s strankami.
Navada učinkovitih ljudi: najprej se trudi razumeti, nato pa poskrbi, da boš razumljen(a).
Razlike v komunikaciji v živo (iz oči v oči) in po telefonu.
Kaj pritegne pozornost sogovornika in vzbuja zaupanje.
Kaj prepriča ali kako vplivati na odločitev stranke.
Kako se odzivati na neprijetna vprašanja stranke.
Ravnanje s težavnimi strankami, kot so: jezna, neotesana, nezaupljiva ipd.
Študije primerov, igra vlog in simulacije.
Veščine sporazumevanja s kupci in s strankami Pokaži več ...
Reševanje pritožb in reklamacij
kaj lahko storimo za boljše poslušanje?
kako stranki pokažemo, da se zavedamo njenega problema?
kako rešujeva probleme drug z drugim in drug ob drugem?
zakaj so povratne informacije pomembne in kako jih dobimo?
kako spremenimo strankino zmotno menje ali stališče?
kako lahko stranko prepričamo, da sprejme neprijetno odločitev
Kako ravnati, ko stranka vztraja pri svojem
Študije primerov, igra vlog in simulacije.
Vodenje prodajnega pogovora Pokaži več ...
Že rodimo se kot prodajalci – dobre prodajalce pa se naredimo.
Strah – največja ovira uspeha v prodaji.
Kako obvladati strah pred zavrnitvijo in strah pred neuspehom?
Stik in ustvarjanje pozitivnega, varnega ozračja
Zbiranje informacij o stranki
Predstavitev prednosti in koristi izdelka ali storitve
Predstavitev možnosti nabave ali sodelovanja
Spodbijanje dvomov in ugovorov
Ponudba za nakup
Pogajanja s kupci in poslovnimi partnerji Pokaži več ...
Različne vrste pogajanj: tradicionalni način pogajanj, pogajanja na osnovi koristi, situacijska pogajanja, dobiš-dobim pogajanja
Štiri pogajalske zapovedi: meri visoko;, ugotovi sopogajalčeva izhodišča, preden predstaviš svoja; vseskozi misli na celoten posel; nenehno išči spremenljivke.
Praktični nasveti za delovanje, ki jih lahko uporabite takoj po tečaju.
Igre vlog in simulacije
2.3. Vi in vaši sodelavci:
Medosebni odnosi na delovnem mestu Pokaži več ...
Večna tema – medosebna komunikacija in težave v praksi
Čeprav ločimo zunanje in notranje stranke, so načela dela z ljudmi enaka
Delo z ljudmi je srečanje dveh “svetov” – kako lahko rećujemo problem, do katerega ponavadi pride?
Pogoji učinkovitega dela z ljudmi
Kako dobro se poznam?
Kaj delam za svojo samozavest?
Kakšna orodja uporabljam za spoznavanje drugih?
Kaj lahko storim za učinkovitejše sodelovanje?
Spoznavanje lastne vloge v kolektivu in s tem povezane omejitve,
Prepoznavanje pozitivnih lastnosti drugih ljudi
Izogibanje predsodkom in stereotipom,
Preprečevanje nestrpnosti do majhnih drugačnosti,
Kako v drugemu vzbuditi občutek zaupanja in zanesljivosti?
Kako reagirati na težavno vedenje sodelavca?
Izdelava osebnega akcijskega načrta za spremembo.
Obvladovanje konfliktnih situacij Pokaži več ...
Uvodna razmišljanja o lastnih izkušnjah o konfliktih
Oblikovanje skupine
Sooblikovanje ciljev usposabljanja
Zakaj pride do konfliktov?
Razlike med frustracijo on konfliktom
Običajne strategije razreševanja napetosti
Čustvene reakcije v konfliktnih situacijah
Popustljivost – asertivnost – napadalnost
7 korakov za reševanje konfliktnih situacij
Ocena emocionalne inteligence pri delu z ljudmi
Možnosti povečanja EQ
Tehnike samoobvladovanja
Aktivno poslušanje sogovornika (sogovornikov)
Dokazovanje razumevanja
Kratka, jasna in asertivna predstavitev svojega mnenja
Spodbujanja iskanja rešitve, ki bo sprejemljiva za oba
Izdelava osebnega akcijskega načrta udeležencev.
Tretji
3. Prezentirate? Učite ali usposabljate? Ste mentor?
Nastop v javnosti in učinkovita predstavitev Pokaži več ...
Vsebinska priprava nastopa.
Metodična priprava nastopa.
Kratek tečaj govorništva.
Uskladitev besedne in nebesedne komunikacije.
Spodbujanje dvosmerne komunikacije med nastopom.
Priprava in raba vizualnih pripomočkov.
Možne težavne situacije med nastopom in kako ravnati, ko do njih pride.
Ne morite s “powerpointom” – ko pa lahko z njim navdušite Pokaži več ...
Kaj naredim preden sploh prižgem računalnik?
Kaj nameravam sporočiti?
Udarna ali ključna sporočila predstavitve.
Posebnosti računalniške predstavitve, ki jo nameravamo predvajati med spletnim seminarjem (webinarjem).
Posebnosti računalniške predstavitve, ki jo nameravamo uporabiti med spletno delavnico (webworkom).
Izdelava ogrodja (strukture) računalniške predstavitve.
Oblikovanje posameznih prosojnic
Ena slika nadomesti tisoč besed: prosojnica naj bo vizualen pripomoček.
Koliko naj bo besedila in kako naj bo predstavljeno?
Načela učinkovitih prosojnic: postopnost in usmerjenost, nazornost in slikovitost, enostavnost.
Dodana vrednost prosojnic.
Povezovanje prosojnic v računalniško predstavitev.
Kako naj zaključim računalniško predstavitev?
Učinkovito predvajanje računalniške predstavitve z najpogostejšimi spletnimi orodji, kot so: Zoom, MS Teams in Cisco Webex.
Praktično delo: oblikovanje prosojnic in njihova predstavitev ostalim udeležencem v skupini.
Izdelava osebnega akcijskega načrta.
Uporaba videa pri prezentiranju in pri izobraževanju Pokaži več ...
Možni viri videoposnetkov (videoprogrami, odlomki filmov in TV oddaj, lastni posnetki)
Videoprogram:
izbira primernega videoprograma
značilnosti neprimerne rabe videoprograma
značilnosti učinkovite rabe videoprograma
Odlomki filmov in TV oddaj
kaj je pomembno vedeti o avtorskih pravicah
izbira primernih odlomkov
priprava odlomkov za uporabo v powerpointu
učinkovita raba odlomkov
Snemanje lastnih posnetkov
opredelitev namena in ciljev posnetka
izdelava scenarija
tehnična izvedba snemanja
Nasveti za ureditev prostora v katerem bo potekal dogodek (predstavitev, izobraževanje).
Izdelava osebnega akcijskega načrta.
Učinkovito izvajanje usposabljanj in spopolnjevanj Pokaži več ...
Oblikovanje učnih ciljev
Izdelava scenarija (učnega načrta)
Veščine podajanja snovi po spletu
Tehnike za ohranjanje zbranosti in osredotočenosti
Oblikovanje vizualnih pripomočkov (PPT, videoposnetki, 3D pripomočki ipd.)
Spletni učni pripomočki (Jumboard, Mural, Miro, Kahoot, Socrative, Edpuzzle ipd.)
Oblikovanje spletnih anket z Zoomom, Microsoft Forms in Mentimetrom)
Uporaba učnih sredstev in pripomočkov
Interaktivnost med podajanjem snovi
Priprava navodil za dejavnosti udeležencev
Načrtovanje in organiziranje dela v sobah za ločene sestanke (Breakout Rooms)
Spremljanje dejavnosti udeležencev in nudenje pomoči pri delu
Veščine spletnega moderiranja poročanja, pogovora in razprave
Dajanje in sprejemanje povratnih informacij
Obvladovanje težavnih situacij
Tehnike testiranja in vrednotenja znanja in spretnosti
Izdelava osebnega akcijskega načrta
V program lahko vključimo tudi simulacije izsekov usposabljanja in oblikovanje povratnih informacij nastopajočim.
Kako biti (še) boljši učitelj, profesor ali asistent Pokaži več ...
Načrtovanje in priprava predavanj/vaj
Veščine podajanja snovi (kako pritegniti pozornost in ohranjati zanimanje)
Motivacija in motiviranje za sodelovanje in za samostojno delo doma
Oblikovanje vizualnih pripomočkov (PPT, delovni listi, plakati ipd.)
Uporaba učnih sredstev in pripomočkov
Veščine moderiranja razprave
Težavno vedenje udeležencev (učencev, dijakov, študentov) in možni odzivi.
Moderiranje in facilitiranje procesov Pokaži več ...
moderiranje in facilitiranje
prepoznavanje timskih vlog pri sebi in pri drugih;
izbiranje in povezovanje posameznikov v uravnotežen tim sodelavcev;
prepoznavanje razvojnih stopenj skupine;
soustvarjanje varnega ozračja;
spodbujanje timskega duha in sodelovanja;
vodenje tima v procesu odločanja;
tehnike timskega reševanja problemov (TST, H metoda, Ribja kost, TDS);
simulacija timskega dela pri reševanju resnične težave.
Usposabljanje pripadnikov Generacij Y in Z Pokaži več ...
obnašanje pripadnikov različnih generacij v procesu usposabljanja
opredelitev morebitnih konfliktnoh situacij z različnimi generacijami
analizira prevladujočega sloga usposabljanja
možnosti s katerimi dosežemo, da imajo udeleženci usposabljanja občutek, da odločajo o poteku usposabljanja
načini s katerimi izkoristimo podjetnost in samoiniciativnost udeležencev za dosego učnih ciljev
3×3 veščine motiviranja med izvajanjem usposabljanja.
Učinkovito mentorstvo Pokaži več ...
Proces mentorstva (od dogovora do ocene)
Stopnje razvoja posameznika v procesu usposabljanja (začetna zavzetost, razočaranje, nihanje, samostojnost)
Načini pomoči posamezniku glede na trenutno stopnjo razvoja (4P slogi mentorstva: povej, pouči, podpri, prepusti)
Motiviranje: vlivanje samozaupanja in vlivanje zaupanja v vrednost dela, ki ga opravlja
Poučevanje “na štiri oči” (Coaching):
načrtovanje procesa (priprava)
predstavitev celote (da bo razumel svojo vlogo v delovnem procesu)
postopno podajanje informacij
nenehno preverjanje razumevanja in izvabljanje povratnih informacij
naloge mentorja med vajo
spremljanje napredovanja.
Simulacije in videoanaliza (pri 24-urnem programu).
Želite več informacij?
Za takojšnji klic pritisnite: 041-621-689