Vodenje v težavnih situacijah
Najpogostejše težavne situacije pri vodenju so:
- težavno obnašanje sodelavcev
- slabo delo, nedisciplina (odstopanje od dogovorjenih meril)
- sporočanje “slabih” novic.
—————————————————————————————
Težavno vedenje
- Prepoznavanje težavnega vedenja:
– negativizem – vse “minira”, vedno nasprotuje, išče zakaj nekaj “ne bo šlo”;
– “nerganje” – nenehno nerga, jamra in se pritožuje;
– širokoustenje – obljublja, vendar ne izpolni;
– molčečnost – ničesar ne reče, ne veš kaj razmišlja;
– neodločnost – nič ne naredi samostojno, boji se odgovornosti; - Preprečevanje težavnega vedenja
- Možni načini odzivanja na težavno vedenje
- Študije primerov, igra vlog in simulacije.
—————————————————————————————-
Disciplinski pogovor
Kadar nekdo s svojim obnašanjem in delom odstopa od dogovorjenih meril, si zasluži, da mu damo priložnost za razlago svojega obnašanja in ga spodbudimo k spremembi.
- Prepoznavanje odstopanj
- Ugotavljanje razlogov odstopanj
- Odpravljanje odstopanj
- Študije primerov, igra vlog in simulacije.
—————————————————————————————–
Sporočanje “slabe” novice
Slaba novica je lahko: prekinitev pogodbe o delu, premestitev, podaljšanje delovnega časa ali delo v soboto, ne more napredovati, ne more na dopust, ipd. Kako voditi pogovor z z zavrnjenimi, razočaranimi in potrtimi sodelavci? Kako jih pripraviti, da bodo sprejeli neprijetno odločitev brez dolgotrajne zagrenjenosti?
- Priprava na pogovor
- Vodenje pogovora
- Odzivi na: nasprotovanje, molk, jezo, jok ipd.
- Zmanjševanje škode
- Študije primerov, igra vlog in simulacije.
…………………………………..
Želite več informacij?
Želite program po svojih željah?