Veščine sporazumevanja s kupci in s strankami
Opomba:
Spodaj opisani program lahko prilagodimo različnim vrstam strank: strankam v trgovinah z živili, v trgovinah z neživili (s tehničnim blagom, s tekstilom, s kozmetiko ipd.), strankam v uradih (za uradnike na občinah in upravnih enotah), strankam na terenu (za inšpektorje, svetovalne službe, pomoč na domu ipd.), strankam v zdravstvenih domovih, bolnišnicah, domovih za starejše – skratka vašim strankam.
- Reševanje pritožb in reklamacij
- kaj lahko storimo za boljše poslušanje?
- kako stranki pokažemo, da se zavedamo njenega problema?
- kako rešujeva probleme drug z drugim in drug ob drugem?
- zakaj so povratne informacije pomembne in kako jih dobimo?
- kako spremenimo strankino zmotno menje ali stališče?
- kako lahko stranko prepričamo, da sprejme neprijetno odločitev
- Kako ravnati, ko stranka vztraja pri svojem
- Študije primerov, igra vlog in simulacije.
…………………………………..
Želite več informacij?
Želite program po svojih željah?