Veščine dela s kupci in s strankami

| 14:31

 

Opomba:

Spodaj opisani program lahko prilagodimo različnim vrstam strank: strankam v trgovinah z živili, v trgovinah z neživili (s tehničnim blagom, s tekstilom, s kozmetiko ipd.), strankam v uradih (za uradnike na občinah in upravnih enotah), strankam na terenu (za inšpektorje, svetovalne službe, pomoč na domu ipd.), strankam v zdravstvenih domovih, bolnišnicah, domovih za starejše – skratka vašim strankam.

  • Kako dosežemo, da stranka občuti korektnost odnosa.
  • Kaj lahko storimo, da lažje prenašamo pritiske.
  • Kako obvladamo razburjenje in ostala čustva, ki lahko vplivajo na korektnost odnosa.
  • Pomen odnosa, ki ga imam do sebe in do drugih za delo s strankami.
  • Navada učinkovitih ljudi: najprej se trudi razumeti, nato pa poskrbi, da boš razumljen(a).
  • Razlike v komunikaciji v živo (iz oči v oči) in po telefonu.
  • Kaj pritegne pozornost sogovornika in vzbuja zaupanje.
  • Kaj prepriča ali kako vplivati na odločitev stranke.
  • Kako se odzivati na neprijetna vprašanja stranke.
  • Ravnanje s težavnimi strankami, kot so: jezna, neotesana, nezaupljiva ipd.
  • Študije primerov, igra vlog in simulacije.

 

…………………………………..

Želite več informacij?

Želite program po svojih željah?

Pregled vseh programov.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

seminarji in delavnice za vodenje, delo s strankami, nastopanje in poučevanje
Tangens | Tbilisijska 116 | SI 1000 Ljubljana | info@tangens.si | (01) 423-01-94 | 041-621-689 | Oblikovano z ljubeznijo | © Tangens, d.o.o.

Opozorilo: piškotek na delu! Prejeli ste varnega in koristnega. O piškotku. Navodilo za izbris.

Na vrh strani