Veščine dela s kupci in s strankami
Opomba:
Spodaj opisani program lahko prilagodimo različnim vrstam strank: strankam v trgovinah z živili, v trgovinah z neživili (s tehničnim blagom, s tekstilom, s kozmetiko ipd.), strankam v uradih (za uradnike na občinah in upravnih enotah), strankam na terenu (za inšpektorje, svetovalne službe, pomoč na domu ipd.), strankam v zdravstvenih domovih, bolnišnicah, domovih za starejše – skratka vašim strankam.
- Kako dosežemo, da stranka občuti korektnost odnosa.
- Kaj lahko storimo, da lažje prenašamo pritiske.
- Kako obvladamo razburjenje in ostala čustva, ki lahko vplivajo na korektnost odnosa.
- Pomen odnosa, ki ga imam do sebe in do drugih za delo s strankami.
- Navada učinkovitih ljudi: najprej se trudi razumeti, nato pa poskrbi, da boš razumljen(a).
- Razlike v komunikaciji v živo (iz oči v oči) in po telefonu.
- Kaj pritegne pozornost sogovornika in vzbuja zaupanje.
- Kaj prepriča ali kako vplivati na odločitev stranke.
- Kako se odzivati na neprijetna vprašanja stranke.
- Ravnanje s težavnimi strankami, kot so: jezna, neotesana, nezaupljiva ipd.
- Študije primerov, igra vlog in simulacije.
…………………………………..
Želite več informacij?
Želite program po svojih željah?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.