Usposabljanje pripadnikov Y in Z generacij
Y generacija ima močno izraženo željo po priznanju. V predavalnicah in učilnicah ne prenesejo pokroviteljskega in avtokratskega pristopa.
Z generacija je podjetna, samoiniciativna in samozavestna. V predavalnicah in učilnicah lahko frustrirajo izvajalca usposabljanj s stalnim preverjanjem njegovih izjav in s sprotnim iskanjem dodatnih informacij na internetu.
Izvajalec usposabljanja se sooča z dvema izzivoma:
- “Kako naj vplivam na pripadnike Y generacije, da bodo imeli občutek moči in potlačili svoje trenutne želje?”
- “Kako naj izkoristim samozavest Z generacije v učnem okolju?”
Splošen namen usposabljanja:
Olajšati izkušenejšim izvajalcem usposabljanj obvladovanje medgeneracijskih razlik.
Cilji:
- opisati obnašanje pripadnikov mlajših generacij v procesu usposabljanja;
- analizirati svoj prevladujoč slog usposabljanja in opredeliti morebitne konfliktne situacije z mlajšimi generacijami;
- našteti možnosti s katerimi dosežemo, da imajo udeleženci usposabljanja občutek, da odločajo o poteku usposabljanja;
- opisati načine s katerimi izkoristimo podjetnost in samoiniciativnost udeležencev za dosego učnih ciljev;
- uporabiti 3×3 veščine motiviranja med izvajanjem usposabljanja
- oblikovati sestavine za izdelavo osebnega akcijskega načrta.
…………………………………..
Želite več informacij?
Želite program po svojih željah?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.