Sporazumevanje z agresivno stranko

| 13:16


agresija.gif

Dandanes se velikokrat srečujemo z agresivnim vedenjem tako zunanjih, kot tudi notranjih strank, sodelavcev.

V takih situacijah nas je pogosto strah, iščemo rešitve, a pravih v tistem trenutku ni. Zato pogosto neprimerno odreagiramo. Tudi sami napademo ali se morda raje umaknemo. Naučite se izbrati pravo strategijo.

Kdaj?

po dogovoru.

Kje?

Pri vas ali na lokaciji po vašem izboru.

.

Cilji:

Po delavnici boste ob srečanju z agresivno osebo:

  1. zmožni ohraniti trezno glavo;
  2. sposobni nadzirati lastno energijo in energijo agresivne osebe;
  3. znali vzpostaviti pogoje za konstruktivno nadaljevanje komunikacije.

Vsebina:

  • Zakaj pride do agresivnosti?
  • Običajne strategije razreševanja napetosti
  • 7 korakov za obnašanje ob napadu
  • Možnosti povečanja čustvene inteligence
  • Tehnike samoobvladovanja
  • Pomen dejavnega poslušanja agresivne stranke
  • Dokazovanje razumevanja
  • Usmerjanje agresivne osebe v prihodnost
  • Kratka, jasna in asertivna predstavitev svojega mnenja
  • Spodbujanje iskanja rešitve, ki bo sprejemljiva za oba
  • Izdelava osebnega akcijskega načrta

…………………………………..

Opomba:
Opisani program lahko prilagodimo različnim vrstam strank: strankam v trgovinah z živili, v trgovinah z neživili (s tehničnim blagom, s tekstilom, s kozmetiko ipd.), strankam v uradih (za uradnike na občinah in upravnih enotah), strankam na terenu (za inšpektorje, svetovalne službe, pomoč na domu ipd.), strankam v zdravstvenih domovih, bolnišnicah, domovih za starejše – skratka vašim strankam.

Želite več informacij?

Želite program po svojih željah?

Pregled vseh programov.

seminarji in delavnice za vodenje, delo s strankami, nastopanje in poučevanje
Tangens | Tbilisijska 116 | SI 1000 Ljubljana | info@tangens.si | (01) 423-01-94 | 041-621-689 | Oblikovano z ljubeznijo | © Tangens, d.o.o.

Opozorilo: piškotek na delu! Prejeli ste varnega in koristnega. O piškotku. Navodilo za izbris.

Na vrh strani