Ena najlepših upodobitev stikov in dotikov (podrobnost z Michelangelove freske v Sikstinski kapeli; priredba in animacija MM) .
1. Osebna učinkovitost:
- Osebna učinkovitost in obvladovanje časa Pokaži več ...
- Ljudje se ločimo na redoljubne in na spontane. Prednosti in slabosti enih in drugih. Na katero stran se bolj nagibam? Kaj mi lahko pomaga k boljši organiziranosti?
- Razlika med storilnostjo in učinkovitostjo
- 3 navade, ki pomagajo k večji učinkovitosti.
- Učinkoviti ljudje ne čakajo, ampak prevzemajo odgovornost za svoje življenje in delujejo.
- Moč izjave o lastnem poslanstvu in poslanstvu delovnega mesta.
- Vsi imamo v sebi “kompas”, vprašajmo se ali ga uporabljamo.
- Opredeljevanje ključnih področij odgovornosti v poklicnem in v zasebnem življenju.
- Določanje motivirajočih ciljev in oblikovanje akcijskih načrtov dejavnosti za doseganje ciljev.
- Določanje prednostnih nalog.
- Samodosciplina in ohranjanje vrednosti prednostnih nalog
- Določanje vrednosti časa
- Orodja za načrtovanje lastnega časa
- Uporaba “krivulje učinkovitosti” pri izrabi časa
- 12 najpogostejših “tatov časa”
- Preventiva in kurativa v boju s “tatovi časa”
- Kako lahko pridobimo čas z delegiranjem
- Sodelovanje pri uvajanju sprememb Pokaži več ...
- V današnjem času dinamičnega in turbulentnega poslovanja je od nas odvisno, kako se bomo odzivali na spremembe. Zavedamo se, da so sprememba edina stalnica, pa vendar si jih običajno ne želimo. V idealnih okoliščinah smo vključeni v proces spreminjanja. Takrat lažje sprejmemo spremembo. Pogosto pa se znajdemo v situaciji, ko na spremembe nimamo vpliva. Takrat izberemo, kako se bomo odzvali na spremembo.
- Namen delavice je olajšati proces uvajanja sprememb in zmanjšati težave, ki jih ob spremembah občutimo. Cilji delavnice so:
- Analizirati možne vzroke odpora do sprememb.
- Opisati možne posledice sprememb na posameznika.
- Razviti pozitiven pogled na spremembe, ki vam bo olajšal življenje in delo.
- Opisati možnosti za odpravljanje odpora do sprememb.
- Izkusiti rešitve, ki preverjeno delujejo v teh spreminjajočih se časih.
- Uporabiti 5 korakov samomotiviranja na praktičnem primeru.
- Izdelati osebni akcijski načrt
- Lastna motivacija Pokaži več ...
- Morda se želite motivirati za kakšno spremembo, odločilen korak, morda želite prenehati z odlašanjem.
- Spoznaj se: kdo sem, kaj želim?
- Preoblikovanje želja v osebne SMART cilje
- Upoštevanje MB tipologije osebnosti pri oblikovanju akcijskih načrtov za uresničevanje ciljev
- Tehnike krepitve volje in samodiscipline
- 9 korakov do spremembe
- Odločitve in odločanje Pokaži več ...
- Ljudje se razlikujemo tudi pri odločanju: mislec se odloča z razumom, čutilec s čustvi. Prednosti ter slabosti enih in drugih.
- Individualno odločanje:
- zberi dejstva
- posvetuj se z vpletenimi
- zapiši možnosti
- pretehtaj vse posledice posamezne odločitve
- pred odločitvijo vključi tudi svoje srce.
- Uresničevanje odločitev
- naredi akcijski načrt
- skomuniciraj odločitev
- nadziraj
- Timsko odločanje
- Vaje individualnega in timskega odločanja.
- Stegni prste in ponudi dlan Ogled
- Asertivno obnašanje ali asertivno vedenje Pokaži več ...
- Asertivnost – umetnost lovljenja ravnotežja med popustljivostjo in napadalnostjo
- Asertivnost – kako se postaviti zase, ne da bi prizadeli druge:
- kako ravnati v primeru jeze in sovražnosti
- kako prijazno reči “NE” s pozitivnimi besedami
- kako ravnati z zaskrbljenimi ljudmi
- kako pritegniti pozornost zelo zaposlene osebe
- kako odvrniti nekoga od česa
- kako se pritožiti
- kako pograjati
- kako pridobiti k sodelovanju nenaklonjeno osebo
- kako pridobiti pozornost na sestanku
- kako ravnati, ko se ne strinjate z nadrejenim.
- Študije primerov, igra vlog in simulacije.
- Nastop v javnosti in učinkovita predstavitev Pokaži več ...
- Vsebinska priprava nastopa.
- Metodična priprava nastopa.
- Kratek tečaj govorništva.
- Uskladitev besedne in nebesedne komunikacije.
- Spodbujanje dvosmerne komunikacije med nastopom.
- Priprava in raba vizualnih pripomočkov.
- Možne težavne situacije med nastopom in kako ravnati, ko do njih pride.
- Oblikovanje in raba računalniške predstavitve Pokaži več ...
- Kaj naredim preden sploh prižgem računalnik?
- Kaj nameravam sporočiti?
- Udarna ali ključna sporočila predstavitve.
- Posebnosti računalniške predstavitve, ki jo nameravamo predvajati med spletnim seminarjem (webinarjem).
- Posebnosti računalniške predstavitve, ki jo nameravamo uporabiti med spletno delavnico (webworkom).
- Izdelava ogrodja (strukture) računalniške predstavitve.
- Oblikovanje posameznih prosojnic
- Ena slika nadomesti tisoč besed: prosojnica naj bo vizualen pripomoček.
- Koliko naj bo besedila in kako naj bo predstavljeno?
- Načela učinkovitih prosojnic: postopnost in usmerjenost, nazornost in slikovitost, enostavnost.
- Dodana vrednost prosojnic.
- Povezovanje prosojnic v računalniško predstavitev.
- Kako naj zaključim računalniško predstavitev?
- Učinkovito predvajanje računalniške predstavitve z najpogostejšimi spletnimi orodji, kot so: Zoom, MS Teams in Cisco Webex.
- Praktično delo: oblikovanje prosojnic in njihova predstavitev ostalim udeležencem v skupini.
- Izdelava osebnega akcijskega načrta.
- Kako še bolje sodelovati s svojim šefom Pokaži več ...
- Ne glede na vaš položaj (razen, če boste stoodstotni lastnik) boste vedno imeli vodjo. Ključ za vajine (še) boljše medosebne odnose je spoznanje, da je vodenje dvosmerna cesta.
- Spoznajte svojega vodjo (kaj ga žene, kaj so njegovi cilji, njegove sončne in senčne plati)
- Kako si lahko pridobite zaupanje svojega vodje?
- Obnašanje ob težavnem vedenju, kot so:
- jeza
- kritiziranje
- neodločnost
- zavračanje.
- Medosebni odnosi na delovnem mestu Pokaži več ...
- Večna tema – medosebna komunikacija in težave v praksi
- Čeprav ločimo zunanje in notranje stranke, so načela dela z ljudmi enaka
- Delo z ljudmi je srečanje dveh “svetov” – kako lahko rećujemo problem, do katerega ponavadi pride?
- Pogoji učinkovitega dela z ljudmi
- Kako dobro se poznam?
- Kaj delam za svojo samozavest?
- Kakšna orodja uporabljam za spoznavanje drugih?
- Razlika med konfliktom in frustracijo
- Kako pride do konflikta?
- Izogibanje konfliktnim situacijam in napetostim,
- Asertivno obnašanje, ko pride do konfliktov in napetosti
- Ocena lastnega načina reševanja konfliktov, prepoznavanje pozitivnih sestavin in opredeljevanje možnosti za izboljšanje.
- Kaj lahko storim za učinkovitejše sodelovanje?
- Spoznavanje lastne vloge v kolektivu in s tem povezane omejitve,
- Prepoznavanje pozitivnih lastnosti drugih ljudi
- Izogibanje predsodkom in stereotipom,
- Preprečevanje nestrpnosti do majhnih drugačnosti,
- Kako v drugemu vzbuditi občutek zaupanja in zanesljivosti?
- Kako reagirati na težavno vedenje sodelavca?
- Izdelava osebnega akcijskega načrta za spremembo.
2. Vodenje
- Situacijsko vodenje Pokaži več ...
- Vodenje in voditeljstvo
- Tri osnovne veščine vodenja:
- Prilagodljivost: uporaba različnih stilov vodenja glede na različnost situacij.
- Ugotavljanje stopnje razvoja posameznika glede na njegovo usposobljenost in zavzetost.
- Sklepanje dogovora s posameznikom o medsebojnem sodelovanju.
- Učinkovito vodenje v praksi.
- Organiziranje dela Pokaži več ...
- Za katere delovne procese bodo skrbeli:
- določanje ključnih delovnih področij,
- določanje njihovih ključnih področij odgovornosti ter
- opredelitev meril uspešnosti.
- Kako naj jim to povem?
- Motivacija in motiviranje Pokaži več ...
- Odkar človeštvo obstaja, se ljudje sprašujejo: Kako naj ga pripravim, da bo naredil, kar želim?
- Motivacija je notranja energija. Ljudje se sami odločimo ali se bomo potrudili ali ne.
- Dobra novica: lahko jim pomagamo k odločitvi, da bodo delo naredili rade volje (brez negodovanja) in v skladu s standardi.
- Ljudje smo motivirani, če:
- verjamemo, da je določeno delo vredno narediti;
- verjamemo vase (“znam in zmorem”), če verjamemo, da smo tisto delo sposobni narediti;
- verjamemo, da smo del dobre skupine in organizacije.
- Kako “motiviramo” sodelavce z nenehnim “vlivanjem” teh treh vrst zaupanja:
- zaupanje v vrednost dela;
- zaupanje v vrednost posameznika;
- zaupanje v vrednost skupine in organizacije.
- Študije primerov, igra vlog in simulacije.
- Motivacija za ustvarjalno delo Pokaži več ...
- Zunanja in notranja motivacija
- Dosedanji poskusi vplivanja na motivacijo
- Dve vrsti del:
- rutinska dela, pri katerih sledimo določenemu postopku (algoritmu) in
- ustvarjalna (hevristična) dela, ki terjajo eksperimentiranje z različnimi možnostmi in oblikovanje novih rešitev
- 7 razlogov zakaj sistem nagrajevanja in kaznovanja ne deluje in izjeme pri katerih deluje
- Operacijski sistem za sedanje čase: Motivacija 3.0 (avtonomija, mojstrstvo in smisel)
- 3 x 3 veščine motiviranja:
- omogočanje avtonomije (sooči se s svojimi strahovi, razvijaj 4 sestavine, bodi zgled)
- doseganje mojstrstva (zavzetost, cena, resnica)
- občutenje smisla (naravnanost, poslanstvo, cilji).
- Načini izboljšanja motiviranosti svoje skupine, oddelka in organizacije
- Študije primerov in simulacije.
- Uvajanje sprememb Pokaži več ...
- Delo vodje je nenehno uvajanje sprememb. Glavna težava je običajno neučakanost. Spremembe se redkokdaj odvijejo “čez noč”.
- Izmenjava izkušenj z uvajanjem sprememb
- Reorganizacija je sprememba
- Možni vzroki odpora do sprememb
- Odpravljanje odpora do sprememb pri sebi
- Kako lahko vplivamo, da bodo drugi sprejeli spremembo
- Vpletanje sodelavcev v pripravo spremembe
- 10 korakov za uvajanje sprememb
- Vrednotenje učinkov spremembe
- Kaj po spremembi?
- Izdelava osebnega akcijskega načrta.
- Obvladovanje konfliktnih situacij Pokaži več ...
- Uvodna razmišljanja o lastnih izkušnjah o konfliktih
- Oblikovanje skupine
- Sooblikovanje ciljev usposabljanja
- Zakaj pride do konfliktov?
- Običajne strategije razreševanja napetosti
- Čustvene reakcije v konfliktnih situacijah
- Popustljivost – asertivnost – napadalnost
- 7 korakov za reševanje konfliktnih situacij
- Ocena emocionalne inteligence pri delu z ljudmi
- Možnosti povečanja EQ
- Tehnike samoobvladovanja
- Aktivno poslušanje sogovornika (sogovornikov)
- Dokazovanje razumevanja
- Kratka, jasna in asertivna predstavitev svojega mnenja
- Spodbujanja iskanja rešitve, ki bo sprejemljiva za oba
- Izdelava osebnega akcijskega načrta udeležencev.
-
Vodenje v težavnih položajih
- Težavno vedenje sodelavcev Pokaži več ...
- Prepoznavanje težavnega vedenja:
- negativizem – vse “minira”, vedno nasprotuje, išče zakaj nekaj “ne bo šlo”;
- “nerganje” – nenehno nerga, jamra in se pritožuje;
- širokoustenje – obljublja, vendar ne izpolni;
- molčečnost – ničesar ne reče, ne veš kaj razmišlja;
- neodločnost – nič ne naredi samostojno, boji se odgovornosti;
- Preprečevanje težavnega vedenja
- Možni načini odzivanja na težavno vedenje
- Študije primerov, igra vlog in simulacije.
-
Disciplinski pogovor
Pokaži več ...- Kadar nekdo s svojim obnašanjem in delom odstopa od dogovorjenih meril, si zasluži, da mu damo priložnost za razlago svojega obnašanja in ga spodbudimo k spremembi.
- Prepoznavanje odstopanj
- Ugotavljanje razlogov odstopanj
- Odpravljanje odstopanj
- Študije primerov, igra vlog in simulacije.
-
Sporočanje “slabe” novice
Pokaži več ...- Slaba novica je lahko: prekinitev pogodbe o delu, premestitev, podaljšanje delovnega časa ali delo v soboto, ne more napredovati, ne more na dopust, ipd. Kako voditi pogovor z zavrnjenimi, razočaranimi in potrtimi sodelavci? Kako jih pripraviti, da bodo sprejeli neprijetno odločitev brez dolgotrajne zagrenjenosti?
- Priprava na pogovor
- Vodenje pogovora
- Odzivi na: nasprotovanje, molk, jezo, jok ipd.
- Zmanjševanje škode
- Študije primerov, igra vlog in simulacije.
- Težavno vedenje sodelavcev
- Vodenje sestankov Pokaži več ...
- Sestanki: razlogi ZA in razlogi PROTI.
- Tri vrste sestankov: informativni, delovni in ustvarjalni.
- Priprave na sestanek.
- Kako lahko dosežemo, da se bodo na sestanek pripravili?
- Težavno vedenje udeležencev sestanka in možni načini odzivanja.
- Tehnike povezovanja udeležencev sestanka okrog istih ciljev.
- Tehnike osredotočanja pozornosti udeležencev na obravnavano temo.
- Tehnike spodbujanja udeležencev sestanka k sodelovanju pri oblikovanju režitev.
- Sodelovanje in timsko delo Pokaži več ...
- prepoznavanje timskih vlog pri sebi in pri drugih;
- izbiranje in povezovanje posameznikov v uravnotežen tim sodelavcev;
- prepoznavanje razvojnih stopenj skupine;
- soustvarjanje varnega ozračja;
- spodbujanje timskega duha in sodelovanja;
- vodenje tima v procesu odločanja;
- tehnike timskega reševanja problemov (TST, H metoda, Ribja kost, TDS);
- simulacija timskega dela pri reševanju resnične težave.
- Usposabljanje vodij projektov s področja timskega dela Ogled
- Letni pogovor Pokaži več ...
- pomen letnega pogovora za motivacijo posameznika;
- koristi, ki jih letni pogovor prinaša neposrednemu vodji;
- vodenje pogovora po standardnem postopku vaše organizacije, na primer:
- splošna razprava o preteklem obdobju;
- ocenitev medsebojnega sodelovanja;
- določanje področij dela na katerem delavec dosega uspehe (mnenje obeh);
- določanje področij dela, kjer je mogoče rezultat izboljšati;
- pregled ciljev organizacijske enote v naslednjem obdobju;
- določanje delavčevih ciljev v naslednjem obdobju;
- simulacije delov letnega pogovora.
- Poslovna pogajanja Pokaži več ...
- Različne vrste pogajanj:
- tradicionalni način pogajanj
- pogajanja na osnovi koristi
- situacijska pogajanja
- dobiš-dobim pogajanja
- Štiri pogajalske zapovedi:
- meri visoko
- ugotovi sopogajalčeva izhodišča, preden poveš svoja
- vseskozi misli na celoten posel
- nenehno išči spremenljivke.
- Praktični nasveti za delovanje, ki jih lahko uporabite takoj po tečaju.
- Igre vlog in simulacije
3. Delo s strankami in kupci
- Veščine dela s kupci in s strankami Pokaži več ...
- Kako dosežemo, da stranka občuti korektnost odnosa.
- Kaj lahko storimo, da lažje prenašamo pritiske.
- Kako obvladamo razburjenje in ostala čustva, ki lahko vplivajo na korektnost odnosa.
- Pomen odnosa, ki ga imam do sebe in do drugih za delo s strankami.
- Navada učinkovitih ljudi: najprej se trudi razumeti, nato pa poskrbi, da boš razumljen(a).
- Razlike v komunikaciji v živo (iz oči v oči) in po telefonu.
- Kaj pritegne pozornost sogovornika in vzbuja zaupanje.
- Kaj prepriča ali kako vplivati na odločitev stranke.
- Kako se odzivati na neprijetna vprašanja stranke.
- Ravnanje s težavnimi strankami, kot so: jezna, neotesana, nezaupljiva ipd.
- Študije primerov, igra vlog in simulacije.
- Veščine sporazumevanja s kupci in s strankami Pokaži več ...
- Reševanje pritožb in reklamacij
- kaj lahko storimo za boljše poslušanje?
- kako stranki pokažemo, da se zavedamo njenega problema?
- kako rešujeva probleme drug z drugim in drug ob drugem?
- zakaj so povratne informacije pomembne in kako jih dobimo?
- kako spremenimo strankino zmotno menje ali stališče?
- kako lahko stranko prepričamo, da sprejme neprijetno odločitev
- Kako ravnati, ko stranka vztraja pri svojem
- Študije primerov, igra vlog in simulacije.
- Sporazumevanje z agresivno stranko Pokaži več ...
- Zakaj pride do agresivnosti?
- Običajne strategije razreševanja napetosti
- 7 korakov za obnašanje ob napadu
- Možnosti povečanja čustvene inteligence
- Tehnike samoobvladovanja
- Pomen dejavnega poslušanja agresivne stranke
- Dokazovanje razumevanja
- Usmerjanje agresivne osebe v prihodnost
- Kratka, jasna in asertivna predstavitev svojega mnenja
- Spodbujanje iskanja rešitve, ki bo sprejemljiva za oba
- Izdelava osebnega akcijskega načrta
- Vodenje prodajnega pogovora Pokaži več ...
- Športnik, ki ne trenira, hitro izgubi formo. Ko ni v formi, mu pade samozavest, zato se izogiba nastopanju ali pa močno zniža svoje cilje.
- Edina pot do uspeha je – povečanje prodaje. To vemo. Samo, kako naj povečamo prodajo? Ko pa je toliko ovir: kriza, likvidnost, kupna moč.
- Ali ste vedeli, da je strah največja ovira za uspeh v prodaji? Strah pred zavrnitvijo. Strah pred neuspehom.
- Kaj je glavni vzrok strahu? Če prodajate kakovostne izdelke ali storitve, če delate v ugledni firmi, potem temelji strah na dvomu v lastne sposobnosti. Premalo razvite prodajne veščine. Razvite veščine povzročajo samozavest. Samo samozavesten prodajalec je uspešen prodajalec. Premalo samozavesten prodajalec pa se izogiba nastopanju ali pa močno zniža svoje cilje – prav tako, kot športnik.
- Na našem treningu ne bo teorije. Samo praksa. Prepoznali bomo najpogostejše odločilne situacije v praksi, si izmenjali praktične izkušnje in vadili.
- Utrdite svojo prodajno formo!
- Stik in ustvarjanje pozitivnega, varnega ozračja
- Zbiranje informacij o stranki
- Predstavitev prednosti in koristi izdelka ali storitve
- Predstavitev možnosti nabave ali sodelovanja
- Spodbijanje dvomov in ugovorov
- Ponudba za nakup
- Pogajanja s kupci in poslovnimi partnerji Pokaži več ...
- Različne vrste pogajanj:
- tradicionalni način pogajanj
- pogajanja na osnovi koristi
- situacijska pogajanja
- dobiš-dobim pogajanja
- Štiri pogajalske zapovedi:
- meri visoko
- ugotovi sopogajalčeva izhodišča, preden poveš svoja
- vseskozi misli na celoten posel
- nenehno išči spremenljivke.
- Praktični nasveti za delovanje, ki jih lahko uporabite takoj po tečaju.
- Igre vlog in simulacije
4. Prenos znanja
- Mentorstvo v sodobni organizaciji Pokaži več ...
- Proces mentorstva (od dogovora do ocene)
- Stopnje razvoja posameznika v procesu usposabljanja (začetna zavzetost, razočaranje, nihanje, samostojnost)
- Načini pomoči posamezniku glede na trenutno stopnjo razvoja (4P slogi mentorstva: povej, pouči, podpri, prepusti)
- Motiviranje: vlivanje samozaupanja in vlivanje zaupanja v vrednost dela, ki ga opravlja
- Poučevanje “na štiri oči” (Coaching):
- načrtovanje procesa (priprava)
- predstavitev celote (da bo razumel svojo vlogo v delovnem procesu)
- postopno podajanje informacij
- nenehno preverjanje razumevanja in izvabljanje povratnih informacij
- naloge mentorja med vajo
- spremljanje napredovanja.
- Simulacije in videoanaliza (pri 24-urnem programu).
- Usposabljanje za usposabljanje Pokaži več ...
- Oblikovanje učnih ciljev
- Izdelava scenarija (učnega načrta)
- Veščine podajanja snovi po spletu
- Tehnike za ohranjanje zbranosti in osredotočenosti
- Oblikovanje vizualnih pripomočkov (PPT, videoposnetki, 3D pripomočki ipd.)
- Spletni učni pripomočki (Jumboard, Mural, Miro, Kahoot, Socrative, Edpuzzle ipd.)
- Oblikovanje spletnih anket z Zoomom, Microsoft Forms in Mentimetrom)
- Uporaba učnih sredstev in pripomočkov
- Interaktivnost med podajanjem snovi
- Priprava navodil za dejavnosti udeležencev
- Načrtovanje in organiziranje dela v sobah za ločene sestanke (Breakout Rooms)
- Spremljanje dejavnosti udeležencev in nudenje pomoči pri delu
- Veščine spletnega moderiranja poročanja, pogovora in razprave
- Dajanje in sprejemanje povratnih informacij
- Obvladovanje težavnih situacij
- Tehnike testiranja in vrednotenja znanja in spretnosti
- Izdelava osebnega akcijskega načrta
- V program lahko vključimo tudi simulacije izsekov usposabljanja in oblikovanje povratnih informacij nastopajočim.
- Usposabljanje inštruktorjev in internih predavateljev Ogled
- Usposabljanje predavateljev in asistentov na šolah Pokaži več ...
- Načrtovanje in priprava predavanj/vaj
- Veščine podajanja snovi (kako pritegniti pozornost in ohranjati zanimanje)
- Motivacija in motiviranje za sodelovanje in za samostojno delo doma
- Oblikovanje vizualnih pripomočkov (PPT, delovni listi, plakati ipd.)
- Uporaba učnih sredstev in pripomočkov
- Veščine moderiranja razprave
- Težavno vedenje študentov in možni odzivi.
- Izobraževanje učiteljev Pokaži več ...
- Načrtovanje in priprava na pouk
- Veščine podajanja snovi (kako pritegniti pozornost in ohranjati zanimanje)
- Motivacija in motiviranje za sodelovanje in za samostojno delo doma
- Oblikovanje vizualnih pripomočkov (PPT, delovni listi, plakati ipd.)
- Uporaba učnih sredstev in pripomočkov
- Veščine moderiranja razprave
- Težavno vedenje učencev/dijakov in možni odzivi.
- Usposabljanje za moderiranje procesov Pokaži več ...
- moderiranje in facilitiranje
- prepoznavanje timskih vlog pri sebi in pri drugih;
- izbiranje in povezovanje posameznikov v uravnotežen tim sodelavcev;
- prepoznavanje razvojnih stopenj skupine;
- soustvarjanje varnega ozračja;
- spodbujanje timskega duha in sodelovanja;
- vodenje tima v procesu odločanja;
- tehnike timskega reševanja problemov (TST, H metoda, Ribja kost, TDS);
- simulacija timskega dela pri reševanju resnične težave.
- Usposabljanje pripadnikov generacij Y in Z Pokaži več ...
- obnašanje pripadnikov različnih generacij v procesu usposabljanja
- opredelitev morebitnih konfliktnoh situacij z različnimi generacijami
- analizira prevladujočega sloga usposabljanja
- možnosti s katerimi dosežemo, da imajo udeleženci usposabljanja občutek, da odločajo o poteku usposabljanja
- načini s katerimi izkoristimo podjetnost in samoiniciativnost udeležencev za dosego učnih ciljev
- 3×3 veščine motiviranja med izvajanjem usposabljanja.
- Oblikovanje in raba računalniške predstavitve Pokaži več ...
- Kaj naredim preden sploh prižgem računalnik?
- Kaj nameravam sporočiti?
- Udarna ali ključna sporočila predstavitve.
- Posebnosti računalniške predstavitve, ki jo nameravamo predvajati med spletnim seminarjem (webinarjem).
- Posebnosti računalniške predstavitve, ki jo nameravamo uporabiti med spletno delavnico (webworkom).
- Izdelava ogrodja (strukture) računalniške predstavitve.
- Oblikovanje posameznih prosojnic
- Ena slika nadomesti tisoč besed: prosojnica naj bo vizualen pripomoček.
- Koliko naj bo besedila in kako naj bo predstavljeno?
- Načela učinkovitih prosojnic: postopnost in usmerjenost, nazornost in slikovitost, enostavnost.
- Dodana vrednost prosojnic.
- Povezovanje prosojnic v računalniško predstavitev.
- Kako naj zaključim računalniško predstavitev?
- Učinkovito predvajanje računalniške predstavitve z najpogostejšimi spletnimi orodji, kot so: Zoom, MS Teams in Cisco Webex.
- Praktično delo: oblikovanje prosojnic in njihova predstavitev ostalim udeležencem v skupini.
- Izdelava osebnega akcijskega načrta.
- Uporaba videa pri prezentiranju in pri izobraževanju Pokaži več ...
- Možni viri videoposnetkov (videoprogrami, odlomki filmov in TV oddaj, lastni posnetki)
- Videoprogram:
- izbira primernega videoprograma
- značilnosti neprimerne rabe videoprograma
- značilnosti učinkovite rabe videoprograma
- Odlomki filmov in TV oddaj
- kaj je pomembno vedeti o avtorskih pravicah
- izbira primernih odlomkov
- priprava odlomkov za uporabo v powerpointu
- učinkovita raba odlomkov
- Snemanje lastnih posnetkov
- opredelitev namena in ciljev posnetka
- izdelava scenarija
- tehnična izvedba snemanja
- Nasveti za ureditev prostora v katerem bo potekal dogodek (predstavitev, izobraževanje).
- Izdelava osebnega akcijskega načrta.
5. Odprti dogodki
Razpisani dogodki, ki se jih lahko udeležite tudi vi Ogled
Želite več informacij?

Za takojšnji klic pritisnite: 041-621-689